#1 Skrevet Mars 26, 2015 Hei. Helt ny her nå i dag. Trenger virkelig hjelp til ett par ting på min golf 83. Jeg har nå fått bilen så god som ny og helt original. Det som mangler nå er eu og få skilta tilbake som har vært av i 7 år. Jeg er ingen bil mekaniker heller ikke elektriker. Jeg har litt problemer med bak lys. De lever sitt eget liv, funker ikke som de skal. hvis jeg tar ut en pære så lyser to og ryggelys går på brems. Noen her som har vært borti noe sånt eller som kan hjelpe meg med noen triks. Blink lys funker ikke foran eller bak. Dette er vell kanskje bare ett rele eller kan det være en sammenheng med baklysa. Jeg trenger også den store hvite koblingen til speedometeret. Noe som viser seg å være vanskelig å finne. Håper på noen svar. Og få skilt på bilen snart. Hilsen Fredrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2015 Gå over alle pære sokklene og pluggen inn til plata. Koble av batteriet og ha sandpapir på tuppen av et skrujern. Bytt nødblink bryter for å utelukke den fra blink problemet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2015 Hei og velkommen til klubben Det er garantert en jordingsfeil. Husk at jordingen er brun ledning på VW/Audi og ikke svart ledning slik det er på japanske biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2015 Tusen tusen takk. Jeg skal prøve etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2015 Det er nok som Hans skriver. Ganske sikkert jordingsfeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2015 Det var jordingen. Blink lys er nok varsel bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...