#1 Skrevet Mars 26, 2015 Jeg har fått til en avtale med møller om att vi kan få kurs i vag-com hos dem. I den forbindelse lurer jeg litt på hva dere eventuelt vil ha kurs i når det gjelder bruk av vag-com, og hvor mange som er interessert. Vi må ha med kabel og pc selv. Det ideele er og være 2-3 personer pr pc på kurs. Dato er ikke satt enda da jeg er avhegig av og vite om det er nok interesse for ett slikt kurs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2015 (endret) Interessert. Gjerne diagnose av orginal montert eberspacher / webasto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2015 Interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2015 Det hadde vært kjekt å vite litt ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2015 Men hva ønsker dere vite litt ekstra om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2015 Det hadde vært moro. Selv kan jeg lese av feilkoder og slette dem. Men skulle gjerne lært mer om koding og lesning av måleblokker osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2015 (endret) Veldig intressert. Koding og sjekk av grunninstilling (motor oppsett). også det som Hans Brekke skriver (logging som feisøkingsverktøy) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2015 logging som feilsøkings verktøy, både motor, gir og abs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...