#1 Skrevet Mars 26, 2015 Møller bil jessheim har vårslipp 16-18.4 i den forbindelse er Romerike lokallag invintert. Vi stiller med stand med 4 biler (vi har fått tildelt plass til 4 biler) Her er det bare å stikke innom og se på alle de fine bilene Møller har på jessheim. Benytt anlednigen til å stikke innom prate litt bil med mange kompetente mennesker. Det vil også bli mulig å se en rullestoltilpasset bil for anledningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2015 Dette er et bra initativ. Jeg tenker jeg tar meg en tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2015 Kommer oppom og slår av en prat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2015 Kommer oppom og slår av en prat Kanskje tilogmed GTien er klar til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2015 Det hadde vært kult. Da med ny eksos, ikke sant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2015 Det hadde vært kult. Da med ny eksos, ikke sant. Det er lov å håpe, er avhengig av 3de part for fiks av eksos. Også bør det vel slutte å snø også. [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2015 Skal vi ha stand alle tre dager forresten? Rulleres det på hvem som står der eller blir noen stående der hele helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2015 Nei vi står der kun på lørdag. Det er også da Møller regner med å ha mest trykk/aktiviteter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2015 Nei vi står der kun på lørdag. Det er også da Møller regner med å ha mest trykk/aktiviteter Supert, da ses vi lørdagen. Når begynner det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2015 10-15 er det på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2015 Da blir det lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2015 Lørdag 18 kl 10-15 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2015 Jeg kommer, selv om Jeg er i tvil om golfen er klar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...