Tannstang uansett tilstand Audi 80 B4/S2/RS2 osv kjøpes.

Anbefalte innlegg

Driver og overhaler en RS2 tannstang jeg har, som sikkert noen vet så er det mildt sakt en utfordring å få av endelokket på tannstangen, derfor gikk gjengene da jeg løsnet lokket på min. Huset gikk det ok med. Jeg er derfor egentlig bare ute etter endelokket men det er det sikkert ingen som har løst så derfor kan jeg evt kjøpe hele tannstanga hvis noen har, gjerne en som er byttet ut fordi den lekker. Jeg tror endelokket er likt på B4 karosseriet, jeg har testet med lokk fra en b3 tannstang den er "selvsakt" siden jeg hadde en tilgjengelig, feil.

Disse sitter så fast at det ikke er mulig og løsne de (stort sett) så derfor hvis du har en tannstang IKKE forsøk og løsne lokket, tannstanga må ofres for å få det ut helt. Si ifra hvis du har, og kan hjelpe meg ut av denne knipa.

 

Må se likt ut som det alu lokket som vist på bilder med dårlige/ikke eksisterende gjenger.

 

CIMG3431.jpg

CIMG3426.jpg

CIMG3427.jpg

CIMG3429.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett par tannstanger liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fortsatt ute etter dette om noen har? Burde være en grei måte og bli kvitt en tannstang med lekkasje som for de fleste er ubrukelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemt å skjekke,tar det senere i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.