#1 Skrevet Mars 28, 2015 (endret) Jeg ønsker å kjøpe bakre travers til S2 Coupè. Den kan ikke ha rusthull. Helst i nærheten av toten/østlandet hvis den ikke kan sendes. Jeg trenger også bakluke med hele fester for hengslene, i nærheten av Toten/østlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2015 Har bakluke og travers uten rust. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2015 Har bakluke og travers uten rust. Bor du i østfold? Det er litt vanskelig for meg å hente bakluka så langt unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2015 Bor du i østfold? Det er litt vanskelig for meg å hente bakluka så langt unna. bor i østfold ;Sarpsborg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2015 Kommer kanskje på gatebil våler. Bor du i østfold? Det er litt vanskelig for meg å hente bakluka så langt unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2015 Har bakluke til deg Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2015 Kan dra med meg hengeren til Reinsvoll da er den med quattro varmetråder i glasset? Hvor mye skal du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2015 Nice ! Bare uten quattro i varmetrådene. Usikker på pris, men vi blir nok enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2015 Johnny tar med travers til Våler. Jeg har kjøpt bakluke uten visker og spylerdyse på huggeriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...