Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ønsker å kjøpe en komplett bakdiff til 1,8 Golf 3 syncro med fungerende viskosekobling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump! passer også fra eldre passat syncro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig at jeg har en bakdiff og kobling, men mener det er fra en golf 2. Har handlet men ikke fått det hjem enda, ligger hos en bekjent.. Kan ikke garantere tilstand, men ble demontert fra en fungerende bil ifølge selger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om denne passer golf 3? Og er viskosekoblingen med? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om denne passer golf 3? Og er viskosekoblingen med? :)

 

Om den passer G3 vet jeg ikke, men det er det sikkert noen andre guruer innpå her som kan svare på:-) Har ikke fått hentet den hjem enda, men mener at viskosekoblingen var med ja.. Mellomakslinger var også med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 99% sikker på at bakdiffen er lik i innfestninger og stort sett utsende mulig noen kosmetiske forskjeller.

Men viskosen er ikke sikkert passer da det er forskjellige størrelser på flensene på mellomakslingen der du skruer den fast i viskosen.

Boltsirkel er nok lik men det er de flensene på mellomakslingen som entrer inn på viskosen der du skruer mellomaksling til viskose.

Jeg skulle monterte bakdiff med viskose fra Passat 91 mod på Golf 90 mod og da måtte jeg flytte viskosen fra Golfdiffen over på Passatdiffen.

Hvis flensene på mellomakslingen er mindre enn de på viskosen kan det sikkert dreies foringer for å få det til å passe.

Tør jeg spørre hva som er galt med bakdiffen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer en klakkende lyd fra diff/viskose under kjøring. vanskelig å høre hvor det kommer fra, men har hatt den på 2 søyler og stått under mens bilen gikk i 4 gir. lurer på om det er noe galt med viskosekoblingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.