#1 Skrevet Mars 29, 2015 Hei! Når jeg kjørte hjem i dag så begynte beltevarslinga å "pling" i ny og ned. Noen ganger 2 "pling", noen ganger 3 osv osv. Har belte på meg, og ser ut som det er en slik "kommer å går feil". Noen som vet hva det kan være? Hvordan er det dette systemet fungerer med tanke på sensorer osv? Vet at jeg bare kan kode det vekk med VAGCOM, men det vil jeg ikke gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2015 99% sikker på at det er beltelåsen som begynner å bli dårlig. sitter en mikrobryter inni denne som det ofte blir dårlig kontakt i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2015 (endret) Som Mathias sier, så kan det var beltelåsen. Derimot, hadde du med deg passaskjer? Eventuelt noe liggende i passasjersetet? Er ikke mye som skal til før man utløser beltevarslinga på passasjersetet i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2015 Standard 3C feil, du kan enten kode det bort eller gjør det enda mer lettvint. Kjør setet bakover, åpne svart luke under stol og napp ut kontakten, er en svart kontakt med 2 ledninger. Og ja, det er beltelåsen din som kødder, disse blir slitt og skaper trøbbel etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2015 Takk for svar! Har prøvd både med og uten passasjer. Lyden kommer selv om sete er tomt, eller hvis passasjer sitter med belte på. Så tyder jo på det er beltelåsen på min side som begynner å fuske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...