#1 Skrevet Mars 29, 2015 Ønsker å kjøpe Golf MK1 75-80 (små baklykter). Rust er ingen hindring. men helst noenlunde komplett bil. Helst sørvest Norge. Holder til i Roglaland Sortland@email.com - mob 47 45 46 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2015 Eg har... 79/80 modell med smale baklys gammelt interiør men plastfangere fra fabrikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2015 Hei Hans, den kan muligens være interessant, men ser du bor et dyrt stykke unna.... hva vil du ha for bilen? jeg er egentlig på jakt etter en dele/donorbil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2015 Eg har en 77 mod som eg hentet i går som muligens skal selges igjen da det er litt usikkert om han den er tiltenkt vil ha den litt vel ratlook for hans smak. Eg vet mer om ett par uker. Det ligger noen få bilder på siste side i tråden om automatgolfen min. link i signaturen min. Delebil ja. Då blir ikke denne aktuell desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...