#1 Skrevet Juni 8, 2005 Ene bakfjæren på passaten har selvfølgelig knekt, så nå må jeg ut å skru igjen.. Saken er den at jeg har planer om å kvitte meg med bilen i løpet av sommeren, så jeg gidder ikke kjøpe det dyreste som er av deler. Hvem selger billige og greie fjærer til passaten? (88mod, 35i) Tips? Bor for øvrig i Bergen, så det bør være noe i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2005 Ene bakfjæren på passaten har selvfølgelig knekt, så nå må jeg ut å skru igjen.. Saken er den at jeg har planer om å kvitte meg med bilen i løpet av sommeren, så jeg gidder ikke kjøpe det dyreste som er av deler. Hvem selger billige og greie fjærer til passaten? (88mod, 35i) Tips? Bor for øvrig i Bergen, så det bør være noe i nærheten. Hvis det ikker er så nøye, så kan du jo sjekke høggern Fjærer selges farlig ofte i komplette sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2005 Har kjøpt 20/30 sekefjærer til bilen min fra autospar. Trur de heter cobra. Betalte 1450 for alle fire! ikke akkurat dyrt. Men spørst om du skal ha senkefjærer eller ikke da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Det var ikke så dyrt det nei.. Men nå skal jeg ikke ha senkefjærer. Autospar ligger vel ved bystasjonen i bergen dem, gjør de ikke? Får ta en telefon.. Takk for tipset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 hmm.. ser ut som de holder til i sandnes. kan hende de har avdeling bergen også. det vet jeg ikke. http://www.autospar.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2005 Mekonomen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2005 Har du sjekket med autodeler, eller auto teile? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...