#1 Skrevet Mars 30, 2015 Hei, Skal få godkjent senken på bilen og trenger hjelp til å vite at høyden er korrekt/godkjent når jeg møter opp hos BT. EDIT: Passat 3BG 1.9TDI FWD med SuperSport Black Evolution Er det kun dette jeg skal forholde meg til? Beklager dumme spørsmål, første gang... /Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2015 [ATTACH=CONFIG]223141[/ATTACH] Er det kun dette jeg skal forholde meg til? Jepp, der står målene, minimum og maximum avstander, og hvor det skal måles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2015 Supert! Hva er det de måler og ser etter? Er det avvik i høyde venstre/høyre eller avvik i hvordan det er skrudd på demperen? Nå har jeg skrudd slik at høyden er lik på demperen, som resulterer i noen små avvik i høyde fra hjulbue. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2015 På SVV måler de de målene som du har der ja, samt senter nav til skjerm som de noterer i vognkortet. Ja, vekten avviker på hver side, så du må nok justere litt forskjellig på hver side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...