#1 Skrevet Mars 30, 2015 To av mine sensorer er ødelagt, så nye trengs. Originalt gidder jeg ikke å sjekke en gang, men Rexbo har Metzger til ca 350,- pr. stk som er et godt alternativ. På Ebay finner man de til 120-200,- (og noen dyrere). Noen som har prøvd noen av disse? Delenummeret er 7M3919275A. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2015 Har kjøpt billige til min a6. Fungert fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2015 Det jeg egentlig regnet med, men greit å få høre en erfaring eller to, spesielt på levetiden. Lenge har du brukt dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2015 Jeg byttet 2 ryggesensorer på min 3BG, kjøpte de på ebay. Har fungert i 2 år nå og de fungerer like bra som de originale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2015 Høres bra ut. Tok sjansen og bestilte disse og de er allerede sendt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2015 Brukt halvt år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...