#1 Skrevet Mars 30, 2015 Hei.. Jeg skulle skifte noe små greier på 1'er golfen, og i den forbindelse måtte jeg av med leddet som går ned til tannstanga. Skrudde den av og tok av fjæra som sto i spenn på enden av rattstammen. Plutselig datt det en haug med små kuler ut... er det bare til å stappe dem inn igjen, eller har jeg virkelig gjort en brøler nå? EDIT: Det jeg snakker om er fjæra som det står 3 på. http://www.vagcat.com/p/B092/104000.png 3 Typisk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2015 lov å prøve, men er nok svært mulig du herpa lageret, mener at det lageret er montert sånn at det ikke kan byttes på noen lett måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2015 ok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2015 Det står rattstamme i flere av delebilene mine vis ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...