#1 Skrevet Mars 31, 2015 Har 4 stk VW Lugano felger jeg tenkte jeg skulle selge. Er 8x19" ET41. Ene felgen er litt kantkjørt og noen små merker i en av de andre. Dekkene på felga er ikke noe å ta vare på, da det ene dekket er ødelagt. Hvor mye er disse felgene verdt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2015 Hvis du finner ut hvor mye du vil ha for de, er jeg interessert:) Men de må jo lakkeres opp igjen, og uten dekk, så er jo begrenset hva man får, selv om de er originale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2015 Ingen som har noen peiling på hva disse felga er verdt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2015 Spørs hvor mye skade det er på de felgene som er ødelagte. Men 5-3 tusen sånn fingen i været... Er bare å teste markedet så finner du det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...