#1 Skrevet Mars 31, 2015 Ønsker å kjøpe noen 20" til a5'n. Åpen for forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2015 Har et sett helt nye Vossen CVT med dekk liggende etter at jeg solgte A5`en før det ble vår, int? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2015 ...har et sett BBS Lemans som jeg har til overs etter A5`n min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2015 Har senter til Crown Jewels liggende, med deksler og spesialmutterne til å skru de sammen med. Vanlig å bygge de som 10-13" brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2015 (endret) har BBS CH-R 20" til salgs. Begge settene mine er i sølv. Se signaturen min Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2015 Har et sett 9x20" S8 felger. Se finnkode 58423229. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...