#1 Skrevet April 1, 2015 (endret) har en rs4 b5 som nettopp er satt sammen. Før jeg plukket ned bilen så sleit jeg med at bilen fusket voldsomt. Noen ganger fusket den opp til 4000 og fungerte helt fint etter det, med bra skyv til sperra, andre ganger var den ikke mulig å få over 3000rpm. Det rare er at andre dager var bilen helt i orden. Plukket ned bilen i vinter og byttet lambda i downpipes, samt tempsensor under innsuget. Startet den her om dagen, tok meg en tur og da fungerte alt helt fint. I dag skulle jeg kjøre meg en tur og fuskingen var tilbake. Jeg begynner å lure på om utetemperaturen har noe å si.. På mandag var det 15 grader, i dag er det 5. Må legge til at denne bilen er bygget av dahlbäck og har derfor ikke luftmengdemåler. Noen som har hørt om noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2015 jeg hadde noe lignende med RS2'en, og da var det rett og slett en tennplugg som var løsnet litt. Fikk beskjed av Audi tyskland og etterstramme de hver 5000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2015 jeg hadde noe lignende med RS2'en, og da var det rett og slett en tennplugg som var løsnet litt. Fikk beskjed av Audi tyskland og etterstramme de hver 5000km Jeg skal ta en titt på de:) takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2015 Tok den en runde til nå, og da fungerte alt perfekt.. Merkelige greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...