Østfold : Erfaringer med lakkering ( delt tråd )

Anbefalte innlegg

Moderert : Fra tråden "bilder av bilene våre". Her kan diskusjonen om lakkering og firmaer fortsette. K-R S

 

Slik ble bilen lakkert... men jeg ble ikke fornøyd da de gjorde en ordentlig seriøs møkkajobb på lakkompaniet.. Ble til slutt orginalfargen igjen, men ble heller ikke da fornøyd... nå kjøper jeg meg snart en tråsykkel tror jeg... aaaarghhh... hehe..

 

Jasså? Lakkompaniet dårlig? Og jeg som har tenkt å levere fangerne og sideskjørta min der. De er riktig nok de billigste i Fr.stad ettersom jeg hørte rundt da iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke finne på å ta "billige" løsninger når det gjelder lakking..

det har så mye å si. Du vil heller sitte igjen med et godt resultat som kostet litt ekstra enn et dårlig som var svinbillig..

TRO meg..

Du kommer bare til å erge deg selv til døde..

"du får hva du betaler for" er noe kjent som heter!

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså? Lakkompaniet dårlig? Og jeg som har tenkt å levere fangerne og sideskjørta min der. De er riktig nok de billigste i Fr.stad ettersom jeg hørte rundt da iallefall..

 

Lever delene til Nord Lakkering på Åle, Østkilen 10 tlf. : 69 39 97 92

 

Snakk med Per Gunnar. Det er han som lakkerte kæbben til Thomas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever delene til Nord Lakkering på Åle, Østkilen 10 tlf. : 69 39 97 92

 

Snakk med Per Gunnar. Det er han som lakkerte kæbben til Thomas!

Per Gunnar Nordbæk? Da kan det vel hende jeg skal ta en prat med han.. Bor 300m unna, om det er Nordbæk'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan foreslå MS - Lakk også ( ligger ved rolvsøybrua, helt nede ved vannet) , jeg er hvertfall veldig fornøyd med jobben som ble gjort på bilen min! Resultatet har du jo sett selv også Edwin! Prisen var heller ikke ille!

bare et forslag,lønner seg jo alltid å forhøre seg med priser flere steder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan foreslå MS - Lakk også ( ligger ved rolvsøybrua, helt nede ved vannet) , jeg er hvertfall veldig fornøyd med jobben som ble gjort på bilen min! Resultatet har du jo sett selv også Edwin! Prisen var heller ikke ille!

bare et forslag,lønner seg jo alltid å forhøre seg med priser flere steder!

Det er klart..! Og bilen din ble bra den. Men snakka med far min og han vet om en som får gjort jobben "billig" og bra. Visst han ikke har tid, så kan det vel hende jeg brått tar en tur til MS og hører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever delene til Nord Lakkering på Åle, Østkilen 10 tlf. : 69 39 97 92

 

Snakk med Per Gunnar. Det er han som lakkerte kæbben til Thomas!

 

Nå kan det variere veldig fra gang til gang da...

 

Nord lakkerte en dør på Golfen min en gang og det ble helt jævlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke finne på å ta "billige" løsninger når det gjelder lakking..

det har så mye å si. Du vil heller sitte igjen med et godt resultat som kostet litt ekstra enn et dårlig som var svinbillig..

TRO meg..

Du kommer bare til å erge deg selv til døde..

"du får hva du betaler for" er noe kjent som heter!

 

;)

Hmmm... Går 20 laken som "billig" lakkering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.