#1 Skrevet April 1, 2015 Hvordan fjerne bakrute pusseren på en 2011 A6? Har bestilt glassplugg til å tette hullet med. Hvor mye må jeg demontere for å komme til motoren? Hva gjør jeg med slangen til spylerveska og kan jeg få noen feilkoder hvis jeg kobler fra og fjerner hele motoren? Mvh Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2015 Ingen som har gjort dette før?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2015 -Ta av visker arm på bakruta. - Demonter baklukekledningen. - Ta av slangen til spylervæska. - Ta av motoren, 3 12mm muttere tror jeg. - Koble av strømstikket til bakrutespyleren så ikke den sprekker eller blåser ut "plombering" som settes bak. Mange steder hvor den kan begynne å lekke. - Lim inn glassplugg og monter kledning. Du kan lese ut feil på bakrutevisker men du får ingen varsler noe sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2015 Takker. Noen ide om hvordan jeg tar av baklukekledningen i toppen (under vindu) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2015 Hvor kjøpe plugg? Hvilken dim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2015 Baklukekledningen sitter med skruer langs ved håndtakene og 2 stk under ved varseltrekanten og 1 skrue bak dekslene på hver side som fjernes ved å løsne de 2 plasskruene.90 graders skruer. Så er det bare å dra hele dritten ned å håpe på det beste( hender det hjelper å bruke en land flattrekker for å lure ut de innerste klipsene. Når den deler av klendingen er av så sitter det 2 skruer i enden på ramma rundt vinduet. Resten er klips. Håper der var greit å forstå. Sitter på mobil som absolutt ikke støtter denne siden.. Plugg kjøpes hos partsandRETARDS.NO standar dim for VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...