Anbefalte innlegg

Hvordan fjerne bakrute pusseren på en 2011 A6?

Har bestilt glassplugg til å tette hullet med.

Hvor mye må jeg demontere for å komme til motoren?

Hva gjør jeg med slangen til spylerveska og kan jeg få noen feilkoder hvis jeg kobler fra og fjerner hele motoren?

Mvh Glenn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har gjort dette før??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Ta av visker arm på bakruta.

- Demonter baklukekledningen.

- Ta av slangen til spylervæska.

- Ta av motoren, 3 12mm muttere tror jeg.

- Koble av strømstikket til bakrutespyleren så ikke den sprekker eller blåser ut "plombering" som settes bak. Mange steder hvor den kan begynne å lekke.

- Lim inn glassplugg og monter kledning.

Du kan lese ut feil på bakrutevisker men du får ingen varsler noe sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Noen ide om hvordan jeg tar av baklukekledningen i toppen (under vindu) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpe plugg? Hvilken dim?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baklukekledningen sitter med skruer langs ved håndtakene og 2 stk under ved varseltrekanten og 1 skrue bak dekslene på hver side som fjernes ved å løsne de 2 plasskruene.90 graders skruer. Så er det bare å dra hele dritten ned å håpe på det beste( hender det hjelper å bruke en land flattrekker for å lure ut de innerste klipsene. Når den deler av klendingen er av så sitter det 2 skruer i enden på ramma rundt vinduet. Resten er klips.

Håper der var greit å forstå. Sitter på mobil som absolutt ikke støtter denne siden..

Plugg kjøpes hos partsandRETARDS.NO standar dim for VAG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.