#1 Skrevet April 2, 2015 Hva anbefaler folk at jeg skal gjøre med gripelista på s4'en min? sparkle å lakke den opp igjen eller bare kjøpe ny? Noen som vet hva denne evnt koster? Har bare ett dårligt bilde fra dagen jeg hentet bilen men dere ser hva de går i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2015 Den kan vel fint pusses ned og eventuelt sparkle? Er vel aluminium den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2015 Det er aluminium og jeg har tenkt å sparkle opp min hvertfall. Si ifra om du finner de ny til en overkomelig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2015 Det er aluminium og jeg har tenkt å sparkle opp min hvertfall. Si ifra om du finner de ny til en overkomelig pris Det ska eg har ingen erfaring med sparkle men kan vell ikke verr så vansklig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2015 Husk å bruke spesial grunning for aluminium. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...