#1 Skrevet April 2, 2015 (endret) Har en palle med Audi 90 20v understell som selges Travers foran: 500kr Travers bak med feste for stabstag og ingen rusthull: 1500kr Bærearmer bak: 200k Bærearmer foran støpte: SOLGT Mellomaksling: 1000kr Diff: 1500kr Girkasse: 2500kr Kom gjerne med bud :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2015 Har du traversen enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2015 Det har jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2015 Hvilken modell har denne sitti på? Har en s2 1991 som trenger ny... Da tenker jeg på den bakre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2015 Husker ikke hvilken modell den har stått på. Men kam finne dette ut :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2015 Bra. Har du fler bilder eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2015 Kan ta noen bilder iløpet av uken ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2015 Bump :-) Kom med bud, de ligger bare i veien :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2015 tilstand på girkasse? hva kode på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2015 Tilstanden skal være ganske bra. Usikker på koden. Jeg kan vaske den i helgen og ta noen bilder :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2015 Bump :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2015 Hei! Har du bakre traversen fortsatt? Og passer den til, 90 Quattro 10V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2015 Hei :-) Den har jeg enda. Passer den Send melding på 94437998 så kan jeg sende deg bilder :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 22, 2016 Har du solgt traversen bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 22, 2016 Utveksling på diffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...