Felgstørrelser Audi A6 Allroad 4F

Anbefalte innlegg

Har en 07 A6 Allroad, og har lite med erfaringer med hva som passer av felger til disse.

Har tenkt på 10x20" med innpress rundt 30, vil det passe på disse?

Tips og råd mottas med takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 07 A6 Allroad, og har lite med erfaringer med hva som passer av felger til disse.

Har tenkt på 10x20" med innpress rundt 30, vil det passe på disse?

Tips og råd mottas med takk!

Stikker vel litt langt ut dette, rundt ET40 er bedre med normale dekk, f.eks 255/35.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker vel litt langt ut dette, rundt ET40 er bedre med normale dekk, f.eks 255/35.

Har sett for meg 255/35 hva kom til dekk ja!

Blir 10x20 ET30 stikkende utenfor bredderne altså?

Kan nevne at jeg vil at det skal fylles godt ut. Har også fått justert litt på høyden fra før. Kjører 245/40R19 idag på 8,5J felg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hva ET på 8,5x19 orig.felgene er, men mener det er rett over 40. Hvis det er 40, så havner ytterkanten på 10x20 felgen 29mm lengre ut, dvs ganske mye. Yttersiden av 255 dekket havner 15mm lengre ut. Jeg tror det stikker litt utenfor og subber, så ville minst prøvd noe tilsvarende før kjøp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 20x9,5 ET 35 på min. 255x35x20 federal evo med ganske avrunda skulder. Subber litt i innerskjermen bak på laveste innstilling originalt når bilen har litt last. Tror ikke eg ville gått noe breiere enn det :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke noen bilder av dette vel, Jon?

Kommet over noen annonser på Ebay på 10,5x20" ET25, der selgere garanterer at disse passer på A6 4F Allroad

F.eks http://www.ebay.com/itm/BBS-CH-R-wheels-Audi-A6-Allroad-4F-10-5x20-Brillantsilber-/281499535494

BBS CH-R 10.5x20 ET25 5x112

We guarantee this wheel fits for:

Manufacturer: Audi

Model: A6 Allroad

Type: 4F

Men da snakker vi kanskje kun om når bilen står i Lift-modus det da i verstefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update: Etter litt mere googling snublet jeg over denne A6'n.

Bei diesem Audi A6 4F sind die Felgen in 10.5x20 ET 40 mit 255/30R20 verbaut

xdhvk36zkomb.jpg

Da ser det ser ut til at valget faller på noen 10.5x20" felger på meg nå, med ET42.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.