#1 Skrevet April 3, 2015 Hva slags farge ville folket valgt på kaliptere på en svart bil og hva slags lakk anbefales? Legg gjerne med bilder for inspirasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2015 Syns raud ser bra ut på svart bil Har hørt at Foliatec sin kaliper lakk skal ver ganske bra, skal værtfall prøve den sjølv Fer den feks.. HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2015 Om caliperene er store og er verdt å fremheve ville jeg som Christian sier valgt rød. Om det er snakk om noen små kjipe calipere ville jeg ikke valgt et knall farge da dette i mine øyne vertfall bare blir harry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2015 Små "kjipe" kaliper passa fint i svart/sølv eller anna litt anonym farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2015 Blått er kult på kalipere som er store nok til å fremheves, ellers blir det sølv, svart, gull som gjelder på små kalipere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2015 Spørs kva farge felgene er også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2015 Er på en A6 2.7 så di er ikke veldig små. Felgene er sølv "alu" farge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2015 Er på en A6 2.7 så di er ikke veldig små. Felgene er sølv "alu" farge:) Små nok til at det ser teit ut å lakkere de i noe annet en en nøytral farge (svart/sølv) [emoji2] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2015 Gå for svart eller sølvfarget! Gjør seg best på standardbremser synes jeg. Er jo kult med noe annet da, men velg isåfall ikke noe skrikende farge som gul, rød etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2015 Blir felger som er rimelig "åpne" på denne så jeg regner med jeg safer og går for svart. Hadde vært morro å prøvd kobber men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 4, 2015 Jeg er veldig fysen på røde kalipere, men igjen så er jeg jo fornøyd med svarte på S2en. Trenger ikke å bli så kjedelig, men det avhenger av felgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...