#1 Skrevet April 3, 2015 Hei jeg trenger orginal grill og styre til vw corrado G60 Er det noen som har noe ligene 😃 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2015 Jeg har original grill liggende på garasjen mener jeg - kan se etterpå. Har også Golf 2 ratt (som passer - og går gjennom EU), hvis det er det du mener med styre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2015 Har du bilde av grillen å ratt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2015 Har glemt denne litt dessverre. Ratt (hornknappen ligger dessverre et annet sted, men jeg har den): Er av denne typen. Grillen ser sånn ut. Skal se om jeg finner den på loftet i garasjen.. Burde ha nytt emblem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2015 Fant den. Original G60. Alle klips er som de skal - eneste negative er emblemet som ikke er alt for shiny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...