Sjekker interessen for min A6 C4 2,5 TDIs Quattro

Anbefalte innlegg

På grunn av familieforøkelse til sommeren, blir jeg nødt til å selge unna et par biler. Tenkte å sjekke interesse/verdi på godbilen.

Det er en 1996 A6 2,5 TDIs Quattro Avant, med usedvanlig mye utstyr! Bilen trenger en karosserijobb, da den har en bulk på høyre bakskjerm, panseret bør byttes da forrige eier monterte noen ufattelig stygge luftinntak der, samt rust på høyre framskjerm. Venstre framskjerm er ny. Så til det positive : Denne har svart helskinn sportsinteriør, med el.justerbare seter foran. Varme i både for-og bakseter, el.soltak, 4x elvindu, original alarm, avtagbart hengerfeste, Webasto, Cruisecontrol, digital klima, kjørecomputer og 3-eiket skinnratt for å nevne noe. Interiøret er helt og fint, bortsett fra førersetet som har den vanlige slitasjen. Bilen har oppgradert stereo med JBL høyttallere og delefilter i alle dører, og forsterker under bagasjeromsgulvet. Bilen har rullet 385.000km, reg.reim, vannpumpe og dieselpumpereim m/strammere blir byttet over påske. Motoren drar godt, og med 6-trinns manuell går den veldig rimelig.

Bilen selges for et greit bud, de som kjenner disse bilene vet at det er en sjelden utgave med 2,5 TDI, Quattro og dette utstyret.

Årsavgift er betalt, og den er EU-OK ut 2016.

20150329_174134.jpg

20150329_174146.jpg

20150329_174025.jpg

20150329_174036.jpg

20150329_174054.jpg

20150329_174100.jpg

20150329_174109.jpg

20150329_174213.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha pris!:) interessert i mondeo 2011 modell? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nesten ha 25.000kr. Har faktisk akkurat kjøpt meg en 2011 Mondeo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørevarmer på webasto?;) alt funker og i orden av resten av utstyr også?;) Bra stand teknisk? ;)

Hvor står bilen?;)

Å jeg har en 2011 modell som jeg skal selge;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Webastoen har jeg ikke fått til å fungere, men knappene/displayet i døra virker som det skal. Ellers virker alt av utstyr bortsett fra varmen i førersetet. Teknisk virker den bra, er god å kjøre og ingen ulyder. Er forresten helt nye Dunlop ice touch piggdekk på vinter, og greie sommerdekk på 17" felg. Bilen står i Melhus kommune rett sør for Trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er varmeelementet, har ikke sjekket dette. Er på påskefjellet nå, men skal få tatt bilder i mårra. Dette er 140hk ja, optimalisert av ES Tuning. Drar godt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tatt nye og bedre bilder i dag. Bilen har forresten fri omreg. Vinterdekkene er helt nye Dunlop Ice Touch piggdekk, sommerdekkene er 17" som er så som så. Bilen kan selges billigere om kjøper bytter reg.reim selv. (jeg har for få timer i døgnet, desverre)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.