#1 Skrevet April 4, 2015 Som bildet viser.. hva er de stikkene med farge over klimapanelet?? Er en grå en jeg ikke helt klarer å plassere.. er det høydejustering på lys ( noe jeg ikke har på min bil) eller er det en abs bryter? Har feil på abs i bilen, men dette kan og skyldes feil på en abs sensor. Noen som kan hjelpe meg å finne en tegning over dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2015 Mener brytere har farger på baksiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2015 Det stemmer det. Men fargene jeg har stemmer ikke helt. Den abs bryteren jeg har mangler bakstykke og den lysjusteringen er mye lysere grå enn stikket i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2015 Ingen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2015 Lura fremdeles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...