#1 Skrevet April 4, 2015 (endret) Hvem har har tenkt seg opp på hovedtreffet på rudskogen da? Kjekkt med en tråd hvor det går ann og planlegge litt tenkte jeg. I fjor var det litt dårlig planlegging. var vell bare et par stk fra Haugalandet som tok turen. Tenkte å være tidlig ute i år slik at vi kan planlegge litt bedre. Som f.eks å ta med partytelt osv. Hvem blir med? Hovedtreffet er vell fra 28-30 august? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2015 Våler er først, rudskogen i august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2015 Jeg har fri begge treffene og tenker meg på en av dem ihvertfall! Ikke domt å opprette tråd tidlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2015 Ja Leif kor fekk du den datoen i fra? Hovedtreff Vålerbanen 5-7 Juni Hovedtreff Rudskogen 28-30 August 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2015 Hehe, meinte august. Eg viste det egentligt men va litt blinde i går kveld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2015 Har ikke muligheten til å dra til Våler-treffet, da det blir litt mange timer å ta fri fra jobb.. men Rudskogen-treffet har jeg allerede "booket" fri Jeg drar nok bortover på torsdagen. Ble invitert på grilling dagen før treffet hos en kompis (Alexander Stamsaas her på forumet) rett utenfor Rakkestad Det skulle ikke være noe problem å ta med litt folk dit. Eneste litt lite soveplasser inne, men jeg tar nok med mitt lille telt, så null stress for min del å ligge på plenen Er jo litt kjekkere å kjøre ilag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2015 Me blir en gjeng på 5-6 biler som kjører til Våler. Hadde vært gøy om vi ble enda flere som kjørte sammen. Mulig det også blir Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2015 Ja nå nærmer det seg=) Mange som har tenkt seg opp fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2015 Vi er garantert 3 stk. Blir sikkert litt flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2015 Hadde vært kult om det hadde gått an å få tak i en stor banner før treffet. Sånn som andre klubber har som det står Haugesund lokallag på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2015 Alle lokallag skal ha en slik banner, de er levert av klubben. Vil tro en av dere har også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2015 Fridtjov vet sikkert hvor den eventuelt er da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 3, 2015 Vist alt går ette planen så blir eg med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 3, 2015 Ser jo ut te å bli ein god gjeng detta her Kjenne eg gleda meg allerede eg! Hadde vært stiligt å hatt banner/flagg henganes ja, og et lite partytelt kansje i tilfelle det blir dårligt vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 4, 2015 Kor tid kjøre folket opp øve da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 4, 2015 Eg, vegard og brodern kjøre hvertfall tidligt på torsdagen om eg ikje huske heilt feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 4, 2015 Kjøre sikkert torsdag vi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 4, 2015 Nice! D va d eg o såg for meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 4, 2015 Stemmer bra det Leif Skal prøve å være klar litt tidligere enn i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 4, 2015 Ja greit å komme seg avgårde tidligt å få med seg mest muligt:) - - - Updated - - - Ska du it på banen da tor magne? Eller e det bare opp for å glo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 4, 2015 Vist alt går ette planen så ska eg på banen, trur ikkje eg gidda reisa opp uten bil Så vist med kjøre ilag bort øve, så komme dåkke sikkert te å kjøra fra meg, eg har bil å hengar Du da Leif Andrè lufta RS2`en ut på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 12, 2015 Vi har vel ikke et partytelt tilhørende Haugesund Lokallag fra før av kanskje ? Skulle ha fått det til litt sånn at vi kunne hatt en plass å samles Hvis ikke klubben har, så er vel ikke dette noe problem å anskaffe heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 13, 2015 Me må jo ikje kjøra fra hverandre på vei opp:p kjekkast å kjøra samla vell? Ska jaffal kjøra rs2'en opp å ta med hjelmar å kjørehanskar, så må vell utpå ein tur då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 13, 2015 Ja hadde vore kjekt d! Me kan nå snakkast når d nerma seg litt mær, eg har alt for mye eg må gjør med bilen før den tid o, så får se om eg komme i mål Ja kjekt å lufta den o litt på banen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...