#1 Skrevet April 5, 2015 Hei! Venter en A4 B7 3.0Tdi fra Tyskland. Beskrivelsene sier at denne er utstyrt med ambiente belysning. Noen som kan si meg hva dette er? Har søkt det opp, men fant ingen kurant beskrivelse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2015 Er det ikke dette som er innvendig lyspakke da tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2015 Jo, er litt det jeg har trodd også.. Men er nysgjerrig på hva den faktisk inneholder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2015 Ambiente = Miljø -> Førermiljø. Er vel bare en lyspakke som i tillegg til lys i tak inkluderer lys i fotbrønn og under dører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2015 Aha, takk! Lys under dører vil si vanlig lys eller Audi logo som noen har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2015 Det nok bare vanlig lys, disse logoene får man kjøpt på eBay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2015 Ok, takk for oppklaring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2015 Er vel også ekstra rød lys over dør håndtak innvendig?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2015 Hmm, håper det ikke er for mye sånt jall heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2015 Ser veldig bra ut med innvendig lys pakke på b6/B7 Inkluderer også lys I fotbrønn bak:) om du liker audi logo under dørene, så syns jeg det er mer jall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2015 Hehe, er selv av typen som liker ting clean.. Så var ikke et ønske med Audi logo: smil : Gleder meg ellers til å se hvordan ambiente ser ut i real life, kjenner jeg meg rett blir det nok skrudd av for det meste;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...