#1 Skrevet April 6, 2015 er ganske fersk i det å skru, men dette høyres ut som ei mulig oppgåve. Bilen har gått langt og tidligere eiger sa at det var tider då bilen ikkje vart kjølt skikkelig ned før slukking av motor. Han sa at det kunne være lurt å bytte oljeslangene da de kan tettes. tenkte å bytte disse. har noken ein tutorial/bilder/framgangsmåte på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2015 tviler på at det er å få tak i, men det er ikke så vanskelig som det høres ut som:) oljetilførselen kommer fra braketten som oljefilteret er skrudd i. samme sted som oljetrykkbryteren er. den sitter med banjokobling her, løsne den og følg røret frem til turboen. det er festet et eller to steder frem mot turboen. som regel med en liten 10mm skrue eller en klemme med gummi innvendig. banjo på turbo også. Bare husk og skift kobber\aluminiumsringer på koblingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2015 Tips til kor eg kjøpe da eg treng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2015 Tips til kor eg kjøpe da eg treng? Møller:) Tror du må lete litt for å finne noe uorginalt. Du kan jo også rense det røret du har. Hell diesel igjennom røret til dieselen ikke er misfarget når den kommer ut. så kan du blåse gjennom med trykkluft. Gå eventuelt over med sitrusrens om du føler for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...