#1 Skrevet April 6, 2015 VR6 AAA blokk helt renplukket kun blokk må borres 100kr. 16V KR blokk med stempler og veiv, et stempel def. og lite hakk øverst i syl 200kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2015 Har du bilde av skaden på KR blokka ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2015 Skal prøve å ta et, har en urs2 galaxy me dårlig kamera. Mulig æpleponen til samboer klarer bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2015 Har du en mailadr så kan jeg sende bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2015 Har du en mailadr så kan jeg sende bilder. vwgolf2silver@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2015 VR6 blokken, er det med lagerbukkene til veiven? når må den senest bli hentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2015 Vr6 blokk reservert til og med helga. Men ja lagerbukker er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2015 si ifra hvis den ikke blir hentet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2015 Det skal jeg gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2015 VR6 blokk solgt. KR blokk fortsatt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2015 Kr blokk fortsatt til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...