Anbefalte innlegg

Hei, Har et problem med min TT. Når jeg gir full sving er det akkurat som at hjulet vil svinge mer enn det som er mulig og rattet retter seg ikke opp igjen hvis jeg slipper. Det kommer også en slags kneppe/dunke lyd ved full sving. Jeg har akkurat byttet til nye endeledd og begge drivakslene. Drivakslene kjøpte jeg brukt, og har stått på en A3. De var nok så like, det eneste som var forskjell var at den lengste akselen var litt tynnere.

Jeg har ikke hatt noen firehjulskontroll på bilen enda, den svinger litt til venstre. Har justerbart senk på bilen og har ikke byttet fjærbenslager.

Kan det være fjærbenslager, eller er det noen andre som har noen ide?

Takker for svar! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk over alt for slakk og ta 4 hjulskontroll. Jeg er 90% sikker på at det er pga at forstilling ikke er justert etter skifte av endeledd.

Hei, Har et problem med min TT. Når jeg gir full sving er det akkurat som at hjulet vil svinge mer enn det som er mulig og rattet retter seg ikke opp igjen hvis jeg slipper. Det kommer også en slags kneppe/dunke lyd ved full sving. Jeg har akkurat byttet til nye endeledd og begge drivakslene. Drivakslene kjøpte jeg brukt, og har stått på en A3. De var nok så like, det eneste som var forskjell var at den lengste akselen var litt tynnere.

Jeg har ikke hatt noen firehjulskontroll på bilen enda, den svinger litt til venstre. Har justerbart senk på bilen og har ikke byttet fjærbenslager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.