#1 Skrevet Juni 8, 2005 Denne anonnsen må sees! Er det mulig å koste på så mye på en bil til 15000? For en gal gal gal mann og synes det ser ut som om han ønsket å bygge om fronten sin til en Audi Cupe? Han hær vil brenne inn med bilen til han dør om han ikke selger den for maks 40 000 regner jeg med! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=747044 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2005 Det er mange som sier det samme om oss som legger like mye penger i en gammel VW eller Audi til 15000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2005 Jeg kan sikkert kalle meg "omtåket av løsemidler" i og med at jeg kjøpte en ganske så påkostet 10v turbomotor for så å koste på den enda mere........har enda ikke turt å regnet ut hvor mye jeg kostet på den å vil/skal ikke regne det ut heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2005 jeg snakker sikkert for flere av oss da vi kan kalle oss selv gærne å bygge om biler å slikt som egentlig bare flytter oss fra A til B. men alle har vi forskjellige interesser i hvordan man vil at bilen skal se ut! vil nok påstå at han har kost seg med en litt spesiell og mindre pen utfordring men han har ihvertfall klart noe mange av oss ønsker; å lage en unik bil det ikke finnes maken til! selv om man må bygge noe usmakelig da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2005 Rimelig mye stereo da. Men om "hattehylla" blei pen eller ikke kan nok diskuteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2005 Føler meg til tider ganske områket av løsemidler jeg og, ettersom jeg subber rundt i tynnerdamp flere timer om dagen. Men det er neppe grunnen til total mangel på økonimisk sans og fornuftige investeringer. Man må bruke penga sine etter det man synes er best sålenge det ikke er til skade for andre, så får man heller svi for det siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2005 Jeg er på god vei til 150k med en gammel Golf 2.. så alt er mulig. Og slike tråder får meg til å lure på hva i pokker jeg gjør på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2005 Jeg er på god vei til 150k med en gammel Golf 2.. så alt er mulig. Og slike tråder får meg til å lure på hva i pokker jeg gjør på.. Har tenkt samme tanken ja.... Godt å se det er andre som har lagt like mye i en Golf.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2005 Jeg er på god vei til 150k med en gammel Golf 2.. så alt er mulig. Og slike tråder får meg til å lure på hva i pokker jeg gjør på.. -og jeg har kjøpt en 33 år gammel japse som jeg kommer til å legge ut et par hundretusen på.. Hvorfor være normal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2005 Og bilen er nå solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2005 Denne anonnsen må sees!Er det mulig å koste på så mye på en bil til 15000? For en gal gal gal mann og synes det ser ut som om han ønsket å bygge om fronten sin til en Audi Cupe? Han hær vil brenne inn med bilen til han dør om han ikke selger den for maks 40 000 regner jeg med! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=747044 Min Audi 100 1986 modell har forlengst kostet meg over 200.000, og jeg har ikke vært i nærheten av noe løsemiddel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2005 Denne anonnsen må sees!Er det mulig å koste på så mye på en bil til 15000? For en gal gal gal mann og synes det ser ut som om han ønsket å bygge om fronten sin til en Audi Cupe? Han hær vil brenne inn med bilen til han dør om han ikke selger den for maks 40 000 regner jeg med! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=747044 Jeg tror du på ville blitt betraktet i samme lys hadde du regnet over hva du har kostet på din "gamle" bil.. Akkurat som med oss andre hadde du da lett havnet på samme beløp som det ville kostet å kjøpe en langt bedre, raskere etc bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2005 Min Audi 100 1986 modell har forlengst kostet meg over 200.000, og jeg har ikke vært i nærheten av noe løsemiddel Sant, men imine øyne blir den bilen noe helt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2005 huff... tenk å bruke så mye penger på bil ja... *kremt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2005 huff... tenk å bruke så mye penger på bil ja... *kremt* Er ikke snakk om mye penger å bruke på bil, men mye penger å bruke på en bil til 15000. Men etter som jeg tenker over det så er det vel mange som har gjort dette i klubben hær også ja. Men dere som har bilde til 15-30 000 og sier dere har brukt 2-300 000 på de, hvor har dere gjort av de pengene da? Klager ikke på bilene deres, men det koster jo rettåslett bare ikke så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2005 Dersom man velger et dyrt alternativ med lakk så kan man fort svi av 50.000 bare på det. Så skal man bygge seg en motor med budsjett på kanskje 50.000 der og, og det sprenges vel normalt og? Så er det understell, bremser, slitedeler, alarmsystemer og diverse styling deler, samt alt annet jeg har glemt i farta. Penga flyr fort når man har det morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...