Forge Resirk 007 eller 008, Sølv/Blank

Anbefalte innlegg

Som nevnt i tittel, er det noen som har en Forge 007 Resirkventil liggende jeg kan få kjøpe?

 

Helst i sølv/blank!

 

Kan byttes i en justerbar Turbosmart resirk hvis ønskelig.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sort resirk ventil , står ts racing på den . usikker på hvilke merke han bruker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke på liv og død må være Forge så har jeg en tro kopi fra Biltema i sølv.

 

Mange som bruker den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har som sagt i prosjekt tråden din Forge 008 sølv/grå med alt i original forpakning[emoji4] Pm meg for videre interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sort resirk ventil , står ts racing på den . usikker på hvilke merke han bruker

 

Har du bilde? Er det veldig synlig at det står TS på den?

 

Hvis det ikke på liv og død må være Forge så har jeg en tro kopi fra Biltema i sølv.

 

Mange som bruker den.

 

Helst Forge. Jeg vet dog at denne er helt lik, men vil gjerne ha en i sort.

 

Har som sagt i prosjekt tråden din Forge 008 sølv/grå med alt i original forpakning[emoji4] Pm meg for videre interesse.

 

Er det noen åpenbar forskjell mellom 008 og 007?

Lyd? Effektivitet?

Synes den har ett litt for moderne utseende kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med andre enn 008 og oem. Litt mer lyd, men fortsatt moderat.

 

Når den står på oem lokasjon er den usynlig. Men synes den fin iforhold til andre. Jeg liker best oem utseendet. Men det er meg. Man kan alltids ta litt lakk for annen farge.

 

e78c2ae2534eadb23c77681f3598daf2.jpg

 

Kan ta flere bilder med den ut av esken om du ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye ønsker/planer nå, så om noen har blank/sølv Forge 008 eller 007 liggende, gi en lyd! : vinke :

Ikke kopi.

Kan byttes i en justerbar Turbosmart resirk hvis ønskelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.