Passat 131hk, 3bg svinghjul (Hvor kjøpe)

Anbefalte innlegg

Ser det er diverse som selger clutch og svinghjul til min bil. Skal ha clutch og svinghjulssett.

Etter som jeg har forstått trenger jeg ett sett fra Sachs, eller LuK?

Men det varierer noe jævlig på pris det her. what to do? Noen som vet om noen sted det er forholdsvis rimlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger litt med her, selv om jeg har bestemt å handle fra Darkside selv. Veit mange har bra erfaringer med de, og de svarte veldig kjapt på min henvendelse på email.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes fortsatt prisen var litt stiv når man får det til rett over 5000 kr i Norge. Og da får jeg det snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det du får det for 5000,-?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk til dsg kasse fra darkside på døren min 22t fra eg betaøte de. Pris med vacn rabqtt var ca 7500, under 4k fra darkside...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en fyr på finn, som skaffa meg Clutch og svinghjulsett i LuK, ferdig levert i oslo for 5000.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en fyr på finn, som skaffa meg Clutch og svinghjulsett i LuK, ferdig levert i oslo for 5000.

Dobbelmassesvinghjul og? Pass på at det ikke er pris med enkelmasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig med enkeltmasse på disse bilene/motorene, mtp vibrasjoner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ubrukelig på hverdagsbil. Mye støy og vibrasjon..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da får man det enda verre enn med dårlig dobbeltmasse-svinghjul, altså:) Det jeg tenkte meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp verre en utslitt dobbelmassesvinghjul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde enkektmasse svinghjul på 4'er TDIen min, og det var helt kurrant å kjøre med på den bilen. Merka ingen forskjell egentlig, eneste var at man hørte litt ulyder fra girkassa, som ikke dobbeltmassesvinghjulet dempet.

Ja, svinghjulet jeg har bestilt er dobbeltmasse. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.