#1 Skrevet April 8, 2015 S2en begynner å nærme seg klar for veien, men før dette må det taes EU på den. Rent teknisk skal ting være i god stand, men vil den få feil pga større bremser? Det står 330mm Porsche bremser foran på den. Noen som har noen erfaringer/tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2015 Fjern Porsche merket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2015 Har bigredd porshe caluotere forand jeg, ingen som sa noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2015 Jeg fikk pes for ikke e-merkede bremseslanger. De var stålomspunnende med DOT merke, men bremsene ble ikke kommentert. Litt opp til hver enkelt tror jeg, er jo egentlig ikke lov uten godkjenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2015 skal stå i vognkort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2015 di vet vel ikke forskjell mange på hva det skal og ikke være av bremser på div biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2015 Min gikk igjennom med 330mm porsche cayenne bremser og stålomspunnede slanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...