#1 Skrevet April 9, 2015 (endret) Tatt ut av min RS4 B5, har også endel kabler om det trenges. La oss starte på 500kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2015 Hei. Har du bilde av front også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2015 Tror du den passer I en A3 8L ? Det Har stått dobbel din , men var borte når jeg kjøpte bilen. Tyveri skade.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2015 Vil nå tro det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2015 Kjøper da, 500,- pluss frakten? Evt kan du få en rns-510 i bytte for 2K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2015 (endret) Trenger ikke RNS-510'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2015 byr 650,- ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2015 byr 650,- ! Den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2015 Den er god Hvis jeg kan få med litt kabler da mine er ganske oppkutta av tidligere eier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2015 hvilke kabler trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2015 Godt spm I alle fall stikkene ut av spiller. Disse er klipt å limt så mye i på min at aner ikke hva som er hva lengere. Hvordan fungerer den iphone interfacen, blir det som en aux ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 11, 2015 Iphone interfacen bruker gammel iphone kontakt (iphone 4s og eldre) og du må ha en overgang, så det blir på en måte som en aux, er nesten 5 år siden jeg spilte av på den så hukommelsen er litt svakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2015 solgt for 1000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...