#1 Skrevet Juni 8, 2005 Glemte å ta med meg kamera på Vålertreffet,så jeg fikk ikke tatt bilder av noen ting..Noen som tok bilder av min bil?? Svart A6...Helst noen med bra kvalitet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2005 Send gjerne på mail,hvis forumet gjør at bildeene må begrenses... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2005 Mulig det var flere sorte A6'er der..? Kanskje du bør være mer nøyaktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2005 Det er en link til bilen min i signaturen,der hvor jeg har noen bilder av bilen i gråvær...Men skulle hatt noen bilder fra Våler oxo...Svart bil,med mørke bakruter,19" ASA felger..Zh reg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2005 Jepp!Stemmer...Kunne tenkt meg noen bilder av den fra Våler! Var nypolert den dagen skjønner du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...