#26 Skrevet April 10, 2015 Ser det på innsuget som buler ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 10, 2015 OK, vet du om effektforskjellen er merkbar i en Golf 1? Lite, er litt mer bunndrag i PL, men mer gøy på høye turtall på KR trur ikke at rompe-dynoen klarer å merke no forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 10, 2015 Ser det på innsuget som buler ut:"bilde" får KR uten 50mm innsug og serru er en del forskjeller på plenum og runnere. 40, 42 og 50mm om jeg husker rett (stor fare for at jeg husker feil) samt størrelse på plenum. har ikke snøringa på hvor mye i antall liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 10, 2015 Det har jeg alt sagt også Det stemmer, nå som du sier det. Mange som har hatt sein KR som tror de har hatt PL pga innsuget, selv om vognkortet har sagt KR: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 10, 2015 Dan er sugen på å lese før han skriver gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 10, 2015 Det har jeg alt sagt også Dan er sugen på å lese før han skriver gitt jeg utbroderte visserligen svaret til M K Fossen . riktignok kunne jeg nok spart meg for første linja. men regner med at folk er såppas oppegående at de glatt ikke brydde seg nevneverdig om akkurat det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...