#1 Skrevet April 9, 2015 Noen som veit når denne episoden skal gå her i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2015 Denne vil jeg og se!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2015 Sjekket nettsiden deres? http://natgeotv.com/no/car-sos/about Car S.O.S: En formidabel AudiBarry har drømt om å restaurere sin 1984-modell Audi UR Quattro, men problemer med helsa har tappet ham for energi. Tim og Fuzz vil hjelpe ham. Neste program: mandag, 27. April kl. 22:00 - National Geographic Channel Repriser: tirsdag, 28. April kl. 01:50 - National Geographic Channel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2015 Begynner om 30 min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2015 Holdt nesten på å glømme det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2015 Sjekket nettsiden deres? http://natgeotv.com/no/car-sos/about Nå er det satt opp enda flere repriser, kommende søndag og mandag også. (Og kommende natt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2015 Får satse på en reprise, for jeg så på Wheeler Dealers i stedet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2015 Er jo bare å sitte oppe et par timer til Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2015 Var dette programmet bra? Sammenliknet med Wheeler Dealers evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2015 kan ikke sammenlignes, konseptene er forskjellige.. vil si at car SOS er litt klisjèfylt. men det er jo som det er. har jo gått noen år alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2015 Da kommer det reprise om ca en halvtime. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...