#1 Skrevet April 9, 2015 Hei! Jeg er nødt å lakkere bilen min om igjen - Har fått takst på 50 000kr for en hellakkering av bilen med demontering. Personlig, synes jeg dette er sinnsvakt dyrt - Jeg leter derfor høyt og lavt etter alternativer - Enten du driver enkeltmannsforetak, eller om du lakkerer på hobbybasis, eller om du kanskje vet om et billig firma noen steder i Norge? Lokasjon har INGENTING å si, så lenge det er betydelig billigere å utføre jobben enn hva verkstedet skal ha - Jeg skjønner jo at det er dyrt i arbeidstimer for x antall mennesker å demontere bilen, lakkere den, og montere sammen igjen, pluss materiellkostnad, slitasje på utstyr og husleie - Det koster å drive butikk i stor skala Jeg kan selvfølgelig hjelpe til med demontering, nedpussing, maskering osv. Det hadde passet helt utmerket og gjort dette i sommer, gjerne etter (eller før) Våler... Grovt oppsummert, er dette det som skal gjøres: - Demontering - Maskering - Nedsliping/pussing - Fikse rustskader - Grunning - Lakkering - Montering Bilen har: - Mange steinsprang (noen få som ruster) - Små rustbobler under lakken enkelte steder - Overflaterust rundt karosseriskøyter - Stor ripe/lakkskade på passasjersiden Alternativet mitt er å reise utenlands. Sverige, Polen, Tsjekkia osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57599251&searchclickthrough=true Ingen aning om kvalitet. Fant linken på forumet her. Billig var det iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...