#1 Skrevet April 10, 2015 (endret) Hei. Blir antageligvis kjøpt ny bil i morgen så jeg kommer til å legge min VW Touran for salg. Har vært superfornøyd med bilen under helt mitt eie men ønsker nå firehjulstrekk. Nylig eu godkjent uten feil, komplett servicehefte. - 2.0 TDI 140hk - 114 000 km - 7 seter - skinninteriør - Multifunksjonsratt - bixenon frontlykter - Navigasjon - Elektriske speil og vinduer - Parkeringssensor bak - Hengerfeste - 17" sommerfelg - 16" vinterfelg - Grå metallic - Manuell girkasse - Årsavgift betalt - Bilen befinner seg på Askøy/Bergen Prisantydning: 155 000 kr Skal få tatt noen bilder i løpet av helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2015 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2015 Da er finn-annonse endelig på plass:) http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=59010875 Pris: 155 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...