Lyktefolie gul ønskes kjøpt - Lamin-x f.eks?

Anbefalte innlegg

Ønsker kjøpe hele ark om noen har?

 

Hvor kan dette kjøpes da? Har sjekket 100 ganger hos P&R men de tar ikke tlf så der gidder eg ikke handle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senking.no skaffer gul lyktefolie :) Er sikkert berre å sende han ei melding på forumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok? Hvem er han da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk etter senking.no eller Aron Komlosi på forumet.

 

Jeg har, men må se hvor mye jeg har igjen før jeg eventuelt kan selge noe. Aner du hvor mye du trenger, sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger til hovedlykter og disse led stripene på en eGolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har?

Hvor kan dette kjøpes da? Har sjekket 100 ganger hos P&R men de tar ikke tlf så der gidder eg ikke handle

 

Hva med å sende en mail, eller bare rett og slett legge inn en bestilling? Det er stor pågang på telefonen, men ringer du innenfor åpningstiden så får du svar.

Men ringte du i går så var det 200 mennesker i butikken så vi hadde ikke sjans å svare.

 

Vi skal uansett ha alle bestillinger inn via webshop eller mail, aldri over telefon.

 

Det er 800 meter lyktefilm på lager pr.idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei, og takk for svar, men reagerte på at postsending ble dyrere enn folien, derfor droppet eg nettbestilling

 

Burde hatt muligheten for å velge om en vil vente eller bli oppringt igjen, da eg ikke har mulighet til å sitte med røret i hånden i 15 min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei, og takk for svar, men reagerte på at postsending ble dyrere enn folien, derfor droppet eg nettbestilling

 

Burde hatt muligheten for å velge om en vil vente eller bli oppringt igjen, da eg ikke har mulighet til å sitte med røret i hånden i 15 min

 

Send en mail, det er som regel det kjappeste. Porto for folie ville blitt endret til 79,- ved bestilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.