#1 Skrevet April 10, 2015 (endret) Ønsker kjøpe hele ark om noen har? Hvor kan dette kjøpes da? Har sjekket 100 ganger hos P&R men de tar ikke tlf så der gidder eg ikke handle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2015 Senking.no skaffer gul lyktefolie Er sikkert berre å sende han ei melding på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2015 Ok? Hvem er han da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2015 Søk etter senking.no eller Aron Komlosi på forumet. Jeg har, men må se hvor mye jeg har igjen før jeg eventuelt kan selge noe. Aner du hvor mye du trenger, sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2015 Trenger til hovedlykter og disse led stripene på en eGolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2015 (endret) Ingen som har?Hvor kan dette kjøpes da? Har sjekket 100 ganger hos P&R men de tar ikke tlf så der gidder eg ikke handle Hva med å sende en mail, eller bare rett og slett legge inn en bestilling? Det er stor pågang på telefonen, men ringer du innenfor åpningstiden så får du svar. Men ringte du i går så var det 200 mennesker i butikken så vi hadde ikke sjans å svare. Vi skal uansett ha alle bestillinger inn via webshop eller mail, aldri over telefon. Det er 800 meter lyktefilm på lager pr.idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2015 Den er grei, og takk for svar, men reagerte på at postsending ble dyrere enn folien, derfor droppet eg nettbestilling Burde hatt muligheten for å velge om en vil vente eller bli oppringt igjen, da eg ikke har mulighet til å sitte med røret i hånden i 15 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2015 Den er grei, og takk for svar, men reagerte på at postsending ble dyrere enn folien, derfor droppet eg nettbestilling Burde hatt muligheten for å velge om en vil vente eller bli oppringt igjen, da eg ikke har mulighet til å sitte med røret i hånden i 15 min Send en mail, det er som regel det kjappeste. Porto for folie ville blitt endret til 79,- ved bestilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...