#1 Skrevet April 10, 2015 Noen som vet hvordan jeg kan få senket denne på greiest måte? har vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2015 Gå inn på "Level Control" modulen. Gå inn på "Security Access" og trykk inn kode 31564 for å få tilgang. Gå inn på "Adaptation", og deretter velg første steg i kalbreringsprosedyren. La bilen stå og kjøre sekvensen ferdig hvor den først senker bilen til laveste posisjon, for deretter å løfte den litt opp. Først da kan man gå videre. Når sekvensen er ferdig, så har den hevet seg til målet som står i Vag-Com bildet. Hvis målet i Vag Com f.eks er 371, og du ønsker å senke den 10mm til, så legger du inn tallet 381. Trykk "Test", deretter "Save". Gå videre, og gjør det samme for de andre hjulene. Gå videre ved å velge neste steg i rullegardins-menyen i toppen av bildet. Ved siste steg, endre verdien til 1, og trykk "Save". Ferdig! OBS! Det er viktig å stå på en så rett flate som mulig når man gjør dette, sånn at alle hjulene får tilnærmet samme høydemålet under sekvensene. dører må være lukket hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2015 takk, har du gjort dette på din bil? hvor mye kan du senke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2015 ikke gjort det enda men skal. må senke 10- 20mm i gangen maks tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2015 Skulle hatt min 30-40mm lavere. går dette med bare vag-com? noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2015 Nope max 2 cm med vag-com Om du vil lengre ned,må du ha senke stag. Du kan også gjøre om verdiene i kanal 34 add 7. Tror det var 4 og 5 siffer du kunne forandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2015 har du vanlig luftfjæring og senker 2cm blir den vel 2cm lavere enn det igjen i dynamik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2015 Mitt tips er å droppe senking via vagcom, jeg synes det ikke var så enkelt som det beskrives rundt på nettet, jeg fikk hele tiden melding om ugyldig verdi når jeg prøvde å legge inn nye verdier, så jeg ga opp og kjøpe senkestag til 1000kr og angret med en gang at jeg ikke bare gjorde det med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2015 Harald☺:tror jeg senker å løfter bilen på 10 min jeg: haha : men d er viktig med flat underlag å lukket dører. tar ut pc gjennpm vinduet for å gjøre verdiene. når det er sagt,så får man ikke bilen så veldig ned med vag com. Den andre måten er å forandre veriene i add 7,da trenger man ikke å få godkjent verdiene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2015 Mitt tips er å droppe senking via vagcom, jeg synes det ikke var så enkelt som det beskrives rundt på nettet, jeg fikk hele tiden melding om ugyldig verdi når jeg prøvde å legge inn nye verdier, så jeg ga opp og kjøpe senkestag til 1000kr og angret med en gang at jeg ikke bare gjorde det med en gang! Hvor kjøpte du senkestagene? var det mye jobb å bytte de? fikk mye feilmeldinger jeg også, klarte til slutt å senke 10mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2015 Harald☺:tror jeg senker å løfter bilen på 10 min jeg: haha :men d er viktig med flat underlag å lukket dører. tar ut pc gjennpm vinduet for å gjøre verdiene. når det er sagt,så får man ikke bilen så veldig ned med vag com. Den andre måten er å forandre veriene i add 7,da trenger man ikke å få godkjent verdiene:) Hvor kan du senke i add 7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2015 mener det var 4 og 5 siffer på kodingen,men det kommer som valg i bobblen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...