#1 Skrevet April 10, 2015 Jeg har en 03 3bg jeg har lyst til og ettermontere orginale xenonlykter på. Det jeg lurer på er om pluggen inn på lykta passer fra min bil og rett inn på lykta, og om høydejusteringa da vil fungere på hjulet inni bilen siden min ikke har høydejusteringssensorer under? Noen som har slike lamper til salgs? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2015 Noen som kunne tenkt seg å svare meg eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2015 ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2015 det er ganske strengt med xenonlys på bil som ikke har dette orginalt. Må ha automatisk høydejustering og lyktespylere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2015 Jeg skal ikke ha dette godkjent. Jeg skal bare ha det til å virke, å lyse som det skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2015 Hvis du ikke bryr deg om å få deg godkjent, så ville jeg bare installert HID. Jeg hadde det i nærlysene mine uten at lysbildet var noe problem, aldri noen som blinket på meg elns.. Langlysene er ikke like plug n play i forhold til lysbildet, men mtp du ikke kjører med langlys når du møter noen, så burde ikke det være noe problem heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2015 Ikke for å være ufin, men jeg spørr om noen vet ang og ettermontere orginale xenonlykter. Ikke å ettermontere xenon i dem jeg har. Jeg skal bytte ut lyktene mine, å få på orginale xenonlykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2015 HAr handlet lykter, og kan informere om at det var plug and play! Eneste som ikke fungerte var høydejusteringen(forventet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2015 det passer 100%. rart at folk ikke kan forholde seg til spørsmålene folk stiller. vedkommende her spurte ikke om regelverket..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2015 Så da kan man ikke komme med synspunkter? Er jo ikke noe dumt forslag heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2015 Jeg er enig Geir! Blir oppgitt! Håpløst å spørre om noe man lurer på mai en får vite alt en allerede vet, eller ikke bryr seg om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...