Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på om det er noen som har en delebil eller har noen klips som jeg trenger eller vet hvor jeg får kjøpt.

 

De klipsene jeg tenker på sitter under vindus listene på siderutene bak. klipsene er til å holde interiør sidepanelene.

 

Jeg trenger 3 stk

 

Mvh

 

Oddbjørn Amundsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er ofte "slitne". Mener man får tak i disse nye enda. Muligens under et annet delenummer - evt på nett. Vil anbefale det kontra brukte gamle klips. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse får man tak i nye:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha nye klips for jeg har nye klips på alt annet men ikke de her. Det er nr.4 på denne siden jeg er på utkikk etter http://www.partscats.info/volkswagen/en/?i=cat_vag_models&brand=vw&number=1658&set=1676&ein=1991&f=110&hauptgr=1234567890&hg=8&grf=018540014&bf=18540&hgug=867&ug=67&parent_id=511642

 

 

Hvis noen veit om noen klips eller veit hvordan jeg kan finne delenummeret så jeg kan lete mer for å finne det så blir jeg veldig glad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah...de der ja:)

 

har kjøpt de nye selv.

 

har heller ikke en eneste brukt del på bilen forruten toppen 3-4ting;) de er derimot renoverte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble litt usikker her nå..2 sek.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke de :) de sitter på siden eller i front av panelet eller hvordan jeg skal forklare det :)

De jeg skal ha ligger under vinduslisten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ja :) Supert. nå ble jeg glad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er nok vesentlig billigere og få tak i på en hugger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det nok helt sikkert. jeg har vært på tre huggere og etter en golf 2 men de har ikke jeg fått lov til å demontere for de har stått stablet i høuden og ikke begynt demontering av også har de ikke villet løfte de ned for meg. men nå er de bestilt på ecstuning :)

Takk for hjelpen. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.