#1 Skrevet April 11, 2015 Hei! Skal montere senkefjærer på passat 2006 mod. Har fått av alt, men så kommer jeg til der selve støtdemperen foran er skrudd fast. Den er klemt fast i ei "skål". Noen tips til hvordan man får demperen opp derifra? Får den skåla til å sprike litt? Så lurer jeg på; når jeg først har alt av, burde man skifte bolten som holder drivknuten fast? Evt andre bolter/kuler/ledd/lager man skifter når man først er i gang med en slik operasjon? Dette gjelder jo også bake.. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2015 Den enkle metoden, må bli med dette verktøyet: http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Passat_B6-FWD-2.0T/Suspension/Tools/Strut/ES3894/ Fjærbenslager pleier jeg å bytte Ellers er det bare å rive og slite i hjuloppheng og se om der er slark noen steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2015 Bytt alle boltene du skrur løs, det er strekkbolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...