Hjelp, dørpakninga løsna

Anbefalte innlegg

Merkelig patent på pakninga i på dørene på Golf V, de ser ut til å være limt på, og med skjøten midt på døra, nederst.

 

I går la jeg merke til at limet har løsna, og en bit tyter ut når døra lukkes, skal ikke si at det er "opplevd kvalitet" akkurat.

 

Regner med at dette fikses med dekning på garantien, noen andre som har opplevd dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig patent på pakninga i på dørene på Golf V, de ser ut til å være limt på, og med skjøten midt på døra, nederst.

 

I går la jeg merke til at limet har løsna, og en bit tyter ut når døra lukkes, skal ikke si at det er "opplevd kvalitet" akkurat.

 

Regner med at dette fikses med dekning på garantien, noen andre som har opplevd dette?

 

Ta kontakt med din VW forhandler, så fikser de dette! Har skifta et par hos oss på jobb. Lagerføres på Skedsmo såvidt jeg husker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.