Anbefalte innlegg

Selger min Audi 90Q opprinnelig 2.3 NG 136hk

Dette er en 1987 modell så snart veteran også!

Dette pga at jeg ikke får tid til å bruke den og for å frigjøre litt kapital til å kjøpe MC i stede

 

Bilen går godt og er fin å kjøre!

Km ca 286000

Sort skinninteriør - slitasje hull i førersete der det normalt kommer ellers stort sett hell og fin inni

4 x elvindu

Frontmontert intercoller

Alu svinghjul

MTM Chip - usikker på størrelse

nye styrestag og endeledd for 1.5 år sia.

Byttet alt i understellet av foringer og ledd, både foran og bak. Byttet vinter 2013/2014

Nye Aluforinger i travers

4 hjulskontroll tatt etter at alt er byttet

ny sachs clutch (700nm)

Ny 044 borch pumpe montert under der den orginale står

Følger med også komplett registersett for bytte med tempføler og vannpumpe. Nye plugger

Nytt RS2 grenrør (replika) -- ikke montert

komplett anlegg med sub som står i som da jeg kjøpte bilen, Pioneer spiller, forsterker til suben

 

Noe merker i karosseri men ikke mye. liten bulk under lista på sjåfør døra

Finnes kun litt lakkrust ellers hel og bra. Panser må være lakkert opp av tidligere eier og er litt matt

 

18" Felger på sommer

16" på vinter

EU godkjent til sommer 2016 men motor er ikke godkjent ombygd.

Årsavgift for 2015 betalt

Kan være at jeg har glemt noe men bare spør om det er noe. fyller ut med mer info om jeg kommer på mer som er byttet/gjort

Står i Sør-Trøndelag ca 1 time sør for Trondheim

Selges hbo 45" og legger den ut på finn.no etter en stund, så vacn medlemmer får muligheten først.

 

Har også RS2 hjerne og ledningsnetts om kan selges med mot et pristillegg, blir solgt utenom ellers

50_2050327788_xl.jpg

50_52933587_xl.jpg

VinerfelgerIMG_1990.jpg

IMG_2005.jpg

 

 

Kommer flere bilder

50_416125353_xl.jpg

50_824645948_xl.jpg

IMG_1989.jpg

IMG_2006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lagt til 2 videoer sånn som den står nå, hadde ikke fått vasket den verken utvendig eller innvendig men dere får sett litt av den uten å reise langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir lagt ut på Finn.no i helga så siste frist ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.