RS6 felger, mange som har??

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har RS6 felger i 19"??

Hvis dere har kan dere poste noen bilder, en såkalt motiveringsprosess her oppi allventinga ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde. 9*19 med 235/35-19

moldetreff.jpg

Ligger noen flere bilder av samme bilen her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice :glad:

Fler.....

PS! Du har ganske breie felger, ser det bedre ut da? Jeg har bestilt 8,5" til 245

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS! Du har ganske breie felger, ser det bedre ut da? Jeg har bestilt 8,5" til 245

Er ikke min. En kompis som eier den (medlem i klubben). De er ganske breie ja, men så er skjermene ganske breie også : rolleyes

Tror nok du klarer deg med 8,5". Selv har jeg bare pinglete 8*18 (ikke RS6)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ser disse RS6 felgene ut som helt ordinære kjedelige 5-eikers alu :confused: Har jo liksom ikke noe "Audi preg" over seg som f.eks a8 felgene.. Er de kule bare fordi RS6 kommer med de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ser disse RS6 felgene ut som helt ordinære kjedelige 5-eikers alu :confused: Har jo liksom ikke noe "Audi preg" over seg som f.eks a8 felgene.. Er de kule bare fordi RS6 kommer med de?

Ligger nok noe i det Trond :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns ikke de er "kjedelige" jeg syns de er råe, Derfor jeg valgte dem til min bil ;) og de kan vell ikke akkurat kaldes for valige 5 eiket heller..

men klart det er smak og behag..

Men her er vertfall min 8,5x19" med 225/35-19

etter senk.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 felgene er fine for de er enkle og ren design, som kler alle biler.

Her er min gamle A6 mer 19" RS6

magnesa6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh.... Når tid ble det noe mere audi preg over A8 felgene i forhold til RS6 felgene??? Ikke det at jeg ikke liker A8 felgene, men RS6 passer til stort sett ALLE biler i motsetning til A8.... og RS6 felgene går an å vaske på skikkelig innsiden... noe som er kul umulig med A8 felgene uten at du tar dem av.. : rock :

Treff i Haugesund 064.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dei felgene i 19" jeg og ;)

bilde3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er det vel bare meg da : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.