16v grenrør til 1,8 16v ønskes kjøpt! IKKE int i "krome" kinadrit!Kun kvalitet

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe grenrør til med 1,8 16v..må være rustfritt stål og av kjent merke ala Supersprint etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ashley har jeg aldri hørt noe bra om før. Polo eksosen de har passer ikke i det hele tatt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TeZet er det som gjelder !!

http://www.ebay.de/itm/Tezet-Facherkrummer-Golf-2-GTI-16V-Jetta-2-16V-Kat-Teilegutachten-lagernd-/300692615743?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Model%3AGolf+II&hash=item4602ad323f

 

Nå er jeg litt usikker på om Tezet selv produserer disse lenger. Tror det var et firma som hadde kjøpt opp rettighetene til å produsere Tezet grenrørene.

Men husker fra gammelt av at det var disse som bestandig var brukt på de grommeste byggene i Tyskland.

 

Har selv en gammel Tezet 4-1 til min mk1 gti, men ikke fått testet enda...:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hartmann grenrør på min golf gti 16v... dog ikke prøvd bilen. Men er ikke alle disse grenrørene like?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne hatt noe som er i NORGE:P

Det blir fort overpriset når en skal kjøpe slike tunge ting i utelandet:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, du spurte etter kvalitets deler. Og som oftes må dette importeres.

Men om du vil kjøpe i Norge, så kan jeg bestille å sende til deg. Men det blir ikke billig..... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det er noen som har ett superspring,milltek osv liggans i garasjen som de ikke trenger;) så lenge det er laget i rustfritt stål så kan man få de som nytt på 1time;)

 

Eller noen som selger dette nytt i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.